دانلود موزیک جدید

موزیک جدید

دانلود موزیک جدید

موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

 دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام دورت بگردم

Download New Music Hamid Asghari Doret Begardam



دانلود آهنگ حمید اصغری به نام دورت بگردم

پخش از تهران موزیک

دانلود اهنگ دورت بگردم حمید اصغری با لینک مستقیم و پخش آنلاین

آهنگ حمید اصغری بنام دورت بگردم با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ

متن آهنگ دورت بگردم از حمید اصغری

بذار عشق من تو رو بازم ببینم با گرمای دستات کنارت بشینم

نوازش بگیرم از این حال خوبم نرفته بیام و برات باز بمیرم

آره حس خوبی میگیرم من از تو گلم حس خوبیه فقط گفتن از تو

ولی حیف که اینم فقط یه خیاله کنار تو بودن واسه من محاله

بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم

نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم

بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم

نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم

دانلود آهنگ حمید اصغری به نام دورت بگردم

بهم قول دادی که نری از پیشم من از دوری تو دارم دیوونه میشم

دلم میخواد شبیه روزای اولی شم که عاشق تو بودم با حس و رگ و ریشم

بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم

نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم

بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم

نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم

بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم

نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم

بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم

نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم



دانلود آهنگ حمید اصغری به نام دورت بگردم




  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • mohamad moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی